Olen 25-vuotias, tällä hetkellä Heinolassa asuva nainen. Hurahdin leipomiseen ja ruoanlaittoon viime talvena ja blogin pitäminen tuntui hyvältä ajatukselta kirjoitella ylös tekemisiäni. Teen tätä siis eniten omaksi ilokseni. Jos joku kuitenkin saa täältä vinkkejä, niin se on vain plussaa. Blogini on Yksityinen, eli tänne ei pääse ellei tiedä osoitetta. Hakukoneista tai muista listauksista tätä ei löydy. 

 

Osan tänne tulevista resepteistä olen keksinyt itse, osan olen bongannut muualta netistä tai lehdistä ja osaa olen muokannut tavalla tai toisella. Erityisesti haluan suositella kaikille kahta sivustoa, Hellapoliisia ja Kinuskikissaa. Hellapoliisin sivuilta olen aina löytänyt sopivan ruoan päivälle kuin päivälle, herkkuja unohtamatta ja Kinuskikissan sivut ovat lähes pakolliset jokaiselle kotileipurille. Kiitokset siis heille keille ne kuuluvat. 

 

Pyrin jokaiseen reseptiin lisäämään mahdollisimman hyvin havainnollistavat kuvat.